مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 04:002021-07-10اقتصادي

12 نکته مهم در خرید ماشین شارژی که باید بدانید


اگر می خواهید با خرید اسکوتربرقی یا ماشین برقی فرزند خردسالتان را غافلگیر کنید نیاز به دانستن نکاتی در خصوص این اسباب بازی های متحرک دارید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی اسکوتربرقی یا ماشین برقی فرزند خردسالتان را غافلگیر کنید نیاز به دانستن نکاتی در خصوص این اسباب بازی های متحرک دارید.

عدم رعایت این نکات منتهی به خرید وسیله ای با قیمت گزاف می گردد، در حالی که کودکتان هم نمی تواند از آن استفاده کند و در نهایت پولتان سوخت می شود.

12 ویژگی مهم یک ماشین شارژی خوب مطمنا هر ماشین شارژی که شبیه سازی بیشتری با ماشین های واقعی داشته باشد برای کودک جذابیت بیشتری داراست، به همین دلیل هم آپشن هایی همچون درب باز شونده، سوییچ، صندوق عقب، مدل صندلی، مدل چرخ ، نورپردازی، سیستم صوتی و تصویری و حتی کمک فنر برای این محصولات طراحی شده اند.

نکته جالب اینکه آپشن های ذکر شده تماماً کاربردی هستند و تاثیر فوق العاده ای در ارتقا مهارت های پایه ای کودک و خلاقیت او برجای می گذارند.

شما با در نظر گرفتن دو معیار رده سنی، وزنی و تعداد سرنشین های یک ماشین شارژی و لحاظ کردن نکات زیر می توانید بهترین ماشین برقی مناسب کودکتان را تهیه کنید.

این موارد علاوه بر کیفیت در قیمت ماشین شارژی هم تاثیرگذارند: 1- تعداد موتور در ماشین برقی کودک معمولاً از یک تا چهار موتوره مت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 نکته مهم در خرید ماشین شارژی که باید بدانید

12 نکته مهم در خرید ماشین شارژی که باید بدانید