مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 04:002021-07-10بين الملل

مدیرکل دستگاه امنیت لبنان: تابع قانون هستم


در پی مخالفت وزیر کشور لبنان با درخواست بازجویی از مدیرکل امنیت ملی این کشور در پرونده انفجار بندر بیروت ، این مقام امنیتی به رسانه ها گفت که مث هر لبنانی دیگری تابع قانون است.

- در پی مخالفت وزیر کشور لبنان با درخواست بازجویی از مدیرکل امنیت ملی این کشور در پرونده انفجار بندر بیروت ، این مقام امنیتی به رسانه ها گفت که مث هر لبنانی دیگری تابع قانون است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت اسکای نیوز، محمد فهمی، وزیر کشور لبنان جمعه با تصمیم بازپرس پرونده انفجار بندر بیروت در ارتباط با بازجویی از عباس ابراهیم،مدیرکل دستگاه امنیت لبنان مخالفت کرد.

فهمی در حالی با این کار مخالفت کرده که قبلا در پی درخواست طارق البیطار، بازپرس پرونده انفجار بندر بیروت گفته بود، اجازه می دهد مسوولان امنیتی ارشد مورد پیگرد قرار بگیرند.

اسکای نیوز نوشت، مخالفان این تصمیم معتقدند، عدم اجازه وزیر کشور نشان می دهد که طبقه سیاسی مصونیت مسوولان سیاسی یا امنیتی برای تکمیل تحقیقات و دادخواهی ها را لغو نخواهد کرد.

در واکنش به انتشار این خبر، عباس ابراهیم مدیر کل نهاد امنیت لبنان گفت که مثل هر شهروند دیگری تابع قانون است.

وی گفت: قبل از اینکه اقدامات اداری رسمی روند اجرایی به خود بگیرد و حتی قبل از ابلاغ به من، در شبکه های اجتماعی شایعاتی مطرح شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل دستگاه امنیت لبنان: تابع قانون هستم

مدیرکل دستگاه امنیت لبنان: تابع قانون هستم