مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 04:052021-07-10سياسي

فرماندهی انتظامی در لواسانات مستقر می شود


ارتقاء کلانتری لواسانات به فرماندهی انتظامی در راستای مطالبات مردم و برای برقراری نظم و امنیت بیشتر در منطقه، محقق می شود.

- رضا طاهرخانی بخشدار لواسانات در گفت وگو با خبرنگار فارس در شمیرانات اظهار کرد: با توجه به مطالبات به حق مردم در بحث برقراری نظم و امنیت بیشتر در سطح لواسانات و با عنایت به اینکه امنیت مهمترین مؤلفه ای است که جامعه نیازمند به آن می باشد، برای تحقق این امر پیگیری این کار از ماه ها پیش شروع شد که فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در این زمینه موافقت های ضمنی داشته اند.

وی با اشاره به اینکه حوزه قضایی لواسانات به دادگستری و دادسرا ارتقاء پیدا کرد، گفت: تلاش می کنیم، فرماندهی انتظامی هم در لواسانات تحقق پیدا کند و با توجه به اهمیتی که بخش لواسانات در سطح استان تهران دارد، پیگیری ها انجام گرفته و توافقات نسبی نیروی انتظامی کسب شده است.

بخشدار لواسانات افزود: یک سری مقدمات منطقه ای نیز باید انجام شود و بعد از محیا شدن این مقدمات دوستان ناجا قول دادند که هم در بحث پرسنلی و هم در بحث لجستیک همچنین در برای مجوز ارتقاء فرماندهی انتظامی لواسانات هماهنگی های لازم در اسرع وقت انجام شود.

طاهرخانی تصریح کرد: در این زمینه جا دارد از امام جمعه، دادستان و تمام کسانی که در مجموعه بخش، شورای شهر و شهرداری و همه عزیزانی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندهی انتظامی در لواسانات مستقر می شود

فرماندهی انتظامی در لواسانات مستقر می شود