مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 04:352021-07-10سياسي

شوراهای حل اختلاف به کاهش آمار زندانیان کمک می کنند


رییس شوراهای حل اختلاف استان کرمان گفت: در حال حاضر یکی از مهم ترین دغدغه های اصلی در کشور بحث آمار بالای زندانیان است که شوراهای حل اختلاف می توانند به عنوان نهاد بالنده به این موضوع کمک کنند و در این زمینه شوراهای حل اختلاف ویژه زندان در استان طی سال .

- ایسنا/کرمان رییس شوراهای حل اختلاف استان کرمان گفت: در حال حاضر یکی از مهم ترین دغدغه های اصلی در کشور بحث آمار بالای زندانیان است که شوراهای حل اختلاف می توانند به عنوان نهاد بالنده به این موضوع کمک کنند و در این زمینه شوراهای حل اختلاف ویژه زندان در استان طی سال گذشته موفق شدند 869 زندانی را از زندان آزاد کنند.

مهدی تقی زاده امروز 19 تیرماه با اشاره به اینکه وظیفه اصلی شوراهای حل اختلاف رسیدگی به اختلاف مردم بر پایه صلح و سازش است، اظهار کرد: شکل گیری این نهاد باعث کاهش آمار پرونده های ورودی به مراجع قضایی و اطاله دادرسی شده و اصلاح ذات البین، هدایت مردم و نهادینه کردن فرهنگ ناب صلح و سازش از شوراهای حل اختلاف انتظار می رود.

وی با اشاره به فعالیت 317 شعبه شورای حل اختلاف در استان کرمان، تصریح کرد: در حال حاضر 1444 نفر در این شوراها عضویت دارند که از این تعداد 284 نفر در شهرستان کرمان و 1160 نفر در شهرستان ها مشغول فعالیت هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شوراهای حل اختلاف به کاهش آمار زندانیان کمک می کنند

شوراهای حل اختلاف به کاهش آمار زندانیان کمک می کنند