مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 04:352021-07-10حوادث

تلاش بی وقفه آتش نشانان در عملیات واژگونی تانکر سوخت بنزین


35 آتش نشان در عملیات چهار ساعته واژگونی تانکر سوخت بنزین، بی وقفه تلاش کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمدهادی قانع در خصوص جزییات این حادثه  اظهار کرد: ساعت 20:22 شب گذشته 18 تیر ماه یک مورد حادثه واژگون شدن تانکر سوخت در جاده کمربندی اکبر آباد، روبه روی ترمینال باربری، به سامانه 125 سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز اطلاع داده شد.

وی ادامه داد: به دلیل حساسیت این حادثه و احتمال انفجار تانکر سوخت سریعا 35 آتش نشان از ایستگاه های 15, 9 ,5 و 4 به همراه خودروهای فوماتیک، خودرو حامل کف، خودروهای تانکر آب و دستگاه های امدادی و اطفایی به محل اعزام شدند.

رییس سازمان آتش نشانی شیراز گفت: در محل مشاهده شد که یک دستگاه تانکر 33 هزار لیتری حامل بنزین به دلایل نامشخصی هنگام حرکت از مسیر خارج شده و پس از برخورد با موانع در حاشیه جاده واژگون شده است.

وی بیان کرد: تیم عملیاتی بعد از قطع برق این وسیله نقلیه و مسدود کردن کامل محل حادثه با نصب علائم هشدار دهنده، راننده که مردی حدودا 40 ساله بود و در خودرو محبوس شده بود را پس از مدتی تلاش از محل خارج کرده و به دلیل مصدومیت به عوامل اورژانس تحویل دادند.

قانع اظهار کرد: نشست شدید بنزین نیز در محل اتفاق افتاده بود و این سانحه می توانست با توجه به سوخت خطرناک بنزین با ایجاد کوچک تر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش بی وقفه آتش نشانان در عملیات واژگونی تانکر سوخت بنزین

تلاش بی وقفه آتش نشانان در عملیات واژگونی تانکر سوخت بنزین