مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 04:452021-07-10بين الملل

تل آویو به متحدان خود در خلیج فارس: هیچ پولی برای کمک به لبنان ارسال نکنید


تنها چند روز پس از گزارش منابع اسراییلی درباره نگرانی تل آویو از اظهارات اخیر دبیرکل حزب الله لبنان در ارتباط با خرید سوخت از ایران، رسانه ها خبر دادند که تل آویو از متحدانش در خلیج فارس خواسته که هیچ کمکی به لبنان نکنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، منابع عبری زبان از جمله آلون بن داوید خبرنگار حوزه مسائل نظامی روزنامه معاریو ، جمعه، با بازنشر کردن توییتی خبر دادند که تل آویو از آمریکا، اروپا و متحدانش در کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس خواسته است که هیچ کمکی اقتصادی برای حل بحران رژیم صهیونیستی صراحتا خبر دادند که تل آویو از اظهارات دبیرکل حزب الله لبنان درباره خرید سوخت از ایران نگران است.

کانال 13 در گزارش خود گفته بود که سید حسن نصر الله برای بحران لبنان راهکار دارد و این راه حل آوردن سوخت و نفتکش از ایران به لبنان است که این مسئله باید برای تل آویو بسیار نگران کننده باشد.

دبیرکل حزب الله لبنان اخیرا در یکی از سخنرانی های خود گفت که اگر مسئولان لبنانی قادر به حل بحران سوخت در این کشور نباشند، حزب الله این امکان را دارد که پس رایزنی با تهران از ایران سوخت بخرد.

کشور لبنان پس از انفجار بندر بیروت وارد یک بحران سیاسی و اقتصادی بزرگ شده است؛ لبنان در تاریخ چهارم آگوست سال 2020 (14 مرداد) در بندرگاه بیروت شاهد  ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تل آویو به متحدان خود در خلیج فارس: هیچ پولی برای کمک به لبنان ارسال نکنید

تل آویو به متحدان خود در خلیج فارس: هیچ پولی برای کمک به لبنان ارسال نکنید