مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 04:452021-07-10بين الملل

درخواست ائتلاف مسیحیان فلسطین برای تجدیدنظر بایدن در سیاست آمریکا در قبال حماس


فلسطینی در آمریکا از دولت بایدن خواست، در سیاست آمریکا در قبال جنبش حماس تجدید نظر کرده و این جنبش را از لیست سازمان های تروریستی خارج کند.

- ائتلاف مسیحی -فلسطینی در آمریکا از دولت بایدن خواست، در سیاست آمریکا در قبال جنبش حماس تجدید نظر کرده و این جنبش را از لیست سازمان های "تروریستی" خارج کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت المیادین، این ائتلاف در پیامی به جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا و آنتونی بلینکن، وزیر خارجه این کشور بر لزوم تجدید نظر دولت آمریکا در سیاست خود در قبال حماس و نیز حمایت از انتخابات شفاف با مشارکت حماس و رای گیری در قدس شرقی تاکید کرد.

الکس عواد، رییس ائتلاف درمورد دلیل ارسال پیام به شخص بایدن گفت، رسانه های آمریکایی بارها در جریان پوشش دهی حوادث محله الشیخ جراح، مسجدالاقصی و حمله اخیر رژیم صهیونیستی به غزه، حماس را سازمانی تروریستی خواندند تا پاسخ نابرابر رژیم صهیونیستی به رفتارهای حماس را در ذهن تعدادی از آمریکایی ها توجیه کنند.

ائتلاف مسیحی فلسطینی در پیام خود به بایدن نوشتند: ما معتقدیم که تروریستی خواندن حماس ، حقیقت پیچیده تری را پنهان می کند و آن اینکه حماس بازتاب و نتیجه وضعیت موجود غیرقابل تحمل و ناعادلانه در این سرزمین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست ائتلاف مسیحیان فلسطین برای تجدیدنظر بایدن در سیاست آمریکا در قبال حماس

درخواست ائتلاف مسیحیان فلسطین برای تجدیدنظر بایدن در سیاست آمریکا در قبال حماس