مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 05:052021-07-10بين الملل

سازمان ملل: شهرک سازی های اسراییل جنایت جنگی است


گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل شهرک سازی های رژیم صهیونیستی را جنایت جنگی خوانده و از جامعه جهانی خواست به این رژیم تفهیم کند که نمی تواند بدون هیچ هزینه ای به اشغالگری خود ادامه دهد.

- گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل شهرک سازی های رژیم صهیونیستی را جنایت جنگی خوانده و از جامعه جهانی خواست به این رژیم تفهیم کند که نمی تواند بدون هیچ هزینه ای به اشغالگری خود ادامه دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری الجزیره، مایکل لینک، گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل در سخنرانی در نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل تاکید کرد: ما به این نتیجه رسیدیم که شهرک سازی های اسراییل در کرانه باختری در سطح جنایت جنگی است و این نتیجه جامعه جهانی را ملزم می کند به اسراییل تعهد دهد که اشغالگری غیرقانونی اش و نادیده گرفتن قوانین و رویکردهای بین المللی نمی توانند بدون هزینه ادامه یابند.

لینک در ادامه گفت: شهرک سازی ها ممنوعیت مطلقی را که به هیچ قدرت اشغالگری اجازه انتقال بخشی از ساکنان غیرنظامی اش به منطقه اشغالی را نداده و این مساله طبق قوانین دادگاه کیفری بین الملل، در تعریف جنایت جنگی قرار می گیرد، نقض می کند.

گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل افزود: استمرار مصادره اراضی فلسطینی ها و حمایت از شهرک ها، اقدام اسراییل در الحاق واقعی کرانه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان ملل: شهرک سازی های اسراییل جنایت جنگی است

سازمان ملل: شهرک سازی های اسراییل جنایت جنگی است