مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 05:252021-07-10اجتماعي

نوآموزان محروم از فضای مجازی در تابستان آموزش می بینند


معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان جنوبی از برگزاری دوره فشرده دو ماهه حضوری با رعایت تمام دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری های اجتماعی، - ایسنا/خراسان جنوبی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان جنوبی از برگزاری دوره فشرده دو ماهه حضوری با رعایت تمام دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری های اجتماعی، برای نوآموزان محروم از فضای مجازی در روستاها و مناطق مرزی استان در تابستان امسال خبر داد.

محمد زمانی، جمعه شب 18 تیرماه گفت: 5 هزار نوآموز پیش دبستانی استان از خدمات آموزشی، مشاوره ای و فوق برنامه با عضویت در کانال آموزش مجازی دوره پیش دبستانی برخوردار شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان جنوبی، وی ادامه داد: خراسان جنوبی با تشکیل تیم 15 نفره در آبان ماه پارسال و تولید اولین محتوای الکترونیکی در دوره پیش دبستانی به نوعی پرچمدار و پیشگام در این عرصه به شمار می رود.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان جنوبی از برگزاری دوره فشرده دو ماهه حضوری با رعایت تمام دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری های اجتماعی، برای نوآموزان محروم از فضای مجازی در روستاها و مناطق مرزی استان در تابستان امسال خبر داد و افزود: این دوره دو ماهه از ابتدای تیرماه آغاز شده و تا پایان مرداد ادامه خواهد داش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوآموزان محروم از فضای مجازی در تابستان آموزش می بینند

نوآموزان محروم از فضای مجازی در تابستان آموزش می بینند