مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 05:352021-07-10پزشكي

کرونا و کمبود شدید تخت بیمارستانی در هرمزگان


متاسفانه با وجود اختصاص تجهیزات و منابع مورد نیاز، به دلیل شیوع بسیار بالای کرونا و تاخت و تاز آن در سراسر هرمزگان و افزایش آمار بستری ها، این استان در حال حاضر با کمبود تخت بیمارستانی جهت بستری و پذیرش بیماران جدید به ویژه در بخش آی سی یو کووید مواجه شده است.

- رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان دراین باره گفت: به دلیل شیوع بالای کرونا در استان، هم اکنون با کمبود تخت بیمارستانی برای بستری کردن مبتلایان جدید مواجه هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، دکتر حسین فرشیدی در این خصوص به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در حال حاضر 803 مبتلا به کرونا در بیمارستان های هرمزگان بستری هستند و هر روز نیز بر شمار مبتلایان بستری اضافه می شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر 110 نفر از مجموع بستری ها نیاز به خدمات بخش آی سی یو دارند، که متاسفانه این بخش با تمام ظرفیت تکمیل است و امکان بستری این افراد وجود ندارد.

فرشیدی بیان داشت: هم اکنون در بسیاری از شهرستان ها شاهد تکمیل ظرفیت بخش های کووید هستیم و در بندرعباس نیز که با وضعیت فوق بحرانی روبرو است، چهار بخش آی سی یو ویژه کووید بیمارستان شهید محمدی تکمیل شده و در مواردی پزشکان برای ارایه خدمات ویژه مخصوص این بخش، بیماران را در دیگر بخش ها بستری کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا و کمبود شدید تخت بیمارستانی در هرمزگان

کرونا و کمبود شدید تخت بیمارستانی در هرمزگان