مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 05:352021-07-10اقتصادي

اهدای 320 سری جهیزیه به نوعروسان همدان


مسؤول نمایندگی بنیاد خیریه آبشار عاطفه ها در استان همدان از اهدای 320 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند همدان از سال 97 تاکنون خبر داد.

- مهری مکاری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: از سال 97 با تاسیس واحد تامین جهیزیه بنیاد در استان، تاکنون 320 سری جهیزیه به ارزش یک میلیارد و 280 میلیون تومان به نوعروسان نیازمند اهدا شده است.

وی با اشاره به اینکه روز میلاد امام رضا(ع) 40 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند همدان اهدا شد گفت: اقلام اهدایی شامل دو تخته فرش، اجاق گاز، سرویس قابلمه، پتو و ظروف آشپزخانه هر کدام به ارزش 8 میلیون تومان بود.

مسؤول نمایندگی بنیاد خیریه آبشار عاطفه ها در استان همدان با بیان اینکه برخی از خیرین به صورت ماهانه با واریز مبلغی به شماره حساب بنیاد به نیازمندان کمک می کنند گفت: برخی از خیرین نیز به صورت حضوری و یا از طریق پیک کمک های خود را ارسال می کنند.

وی با اشاره به اینکه کمک خیران به این موسسه از 5 هزار تومان به بالاست تصریح کرد: بیشترین کمک ها در حوزه درمان بیماران و تامین جهیزیه نوعروسان بوده است.

مکاری ضمن قدردانی از کمک های خیرین در حل مشکلات نیازمندان گفت: قطعا این اعمال نیک در نزد خداوند بی اجر و پاداش نخواهد ماند و سعادت دنیا و آخرت نصیب اینگونه افراد خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 320 سری جهیزیه به نوعروسان همدان

اهدای 320 سری جهیزیه به نوعروسان همدان