مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 05:452021-07-10سياسي

چند پیشنهاد به دولت سیزدهم برای سیاستگذاری در حوزه درمان اعتیاد


دبیر کانون سراسری انجمن های صنفی مراکز سرپایی درمان اعتیاد کشور با بیان اینکه ریشه درمان اعتیاد، ریشه روانشناختی دارد، در این راستا از دولت سیزدهم خواست تمهیداتی در نظر گیرد که درمانهای روانشناختی شکل بهتری به خود بگیرند.

- دبیر کانون سراسری انجمن های صنفی مراکز سرپایی درمان اعتیاد کشور با بیان اینکه ریشه درمان اعتیاد، ریشه روانشناختی دارد، در این راستا از دولت سیزدهم خواست تمهیداتی در نظر گیرد که درمانهای روانشناختی شکل بهتری به خود بگیرند.

علی غلامی در گفت وگو با ایسنا، به ارائه پیشنهاداتی در راستای سیاستگذاری در حوزه درمان اعتیاد می پردازد و می گوید: انتظار ما از دولت سیزدهم این است که مسئولینی که در حوزه درمان اعتیاد انتخاب می شوند، متخصص اعتیاد و آسیب های اجتماعی باشند؛ اینگونه علاوه بر اشراف به موضوع، دیگر زمان مدیر جدید به جای رفع مشکلات و پرداختن به وظایف، صرف آشنا شدن با مباحث کاهش آسیب نمی شود.

وی ادامه داد: در دوسال گذشته شاهد بودیم تصمیمات غیرکارشناسی از جمله تصویب بند 8 مصوبه 136 ستاد مبارزه با مواد مخدر هزینه بسیار زیادی به مدیریت درمان اعتیار در جامعه وارد کرد.

باتوجه به حساسیت موضوع اعتیاد در جامعه، گاها مشاهده می شود مشکلاتی که به خاطر ورود افراد غیرمتخصص به حوزه وجود داشته، هزینه های بسیار جبران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند پیشنهاد به دولت سیزدهم برای سیاستگذاری در حوزه درمان اعتیاد

چند پیشنهاد به دولت سیزدهم برای سیاستگذاری در حوزه درمان اعتیاد