مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 05:552021-07-10سياسي

دولت به تمام تکالیف خود در تقویت ظرفیت نیروگاهی کشور عمل نکرده


دولت مستقر به نصف تکالیف خود در ایجاد ظرفیت جدید نیروگاهی عمل کرده و به اندازه کافی ظرفیت جدید تولید نشده است تا در شرایط حساس مانند این روزها، - حجت الاسلام رضا علیزاده در گفت وگو با خبرنگار فارس از ابرکوه، با اشاره به قطعی های مکرر برق و علت آن در روزهای اخیر، اظهار کرد: صاحب نظران معتقدند اولاً فاصله تولید و مصرف برق بسیار زیاد شده و به 11 هزار مگاوات رسیده است.

وی افزود: دوماً گرمای هوا در نیم قرن اخیر بی سابقه بوده و همچنین تداوم خشکسالی که از سال های قبل آغاز شده باعث شده است که اغلب نیروگاه های برق آبی از مدار تولید خارج شود.

سوم این که دولت های مختلف خصوصاً دولت مستقر به نصف تکالیف خود در ایجاد ظرفیت جدید نیروگاهی عمل کرده و به اندازه کافی ظرفیت جدید تولید نشده که در شرایط کنونی به داد کشور برسد.

امام جمعه بخش بهمن گفت: بر اساس برنامه ششم توسعه باید سالانه پنج هزار مگاوات ظرفیت جدید اضافه می شد و عدد نهایی به 100 هزار مگاوات می رسید که عملاٌ این اتفاق نیفتاده است.

در این شرایط دولتمردان باید در کنار مردم باشند و تدابیر لازم را اتخاد کنند تا دشمن نتواند به وسیله این مساله موج سواری کرده و فضای کشور را ملتهب کند.

در کنار مردم بودن مطالبه رهبری از مسئولین علیزاه در ادامه به بیانات رهبر انقلاب در دیدار اعضای قوه مقننه و یکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت به تمام تکالیف خود در تقویت ظرفیت نیروگاهی کشور عمل نکرده

دولت به تمام تکالیف خود در تقویت ظرفیت نیروگاهی کشور عمل نکرده