مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 05:552021-07-10ورزشي

آمادگی اردبیل برای میزبانی اردوی تیم ملی بانوان


رییس هیئت فوتبال استان اردبیل گفت: استان اردبیل آمادگی میزبانی اردوهای تیم ملی فوتبال و فوتسال بانوان را در اردبیل دارد.

- ایسنا/اردبیل رییس هیئت فوتبال استان اردبیل گفت: استان اردبیل آمادگی میزبانی اردوهای تیم ملی فوتبال و فوتسال بانوان را در اردبیل دارد.

صمد نوتاش 19 تیردر نشست ویدئوکنفرانسی با رییس فدراسیون فوتبال که به همراهی روسای هیئت های فوتبال شهرستان ها در اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: استان اردبیل شرایط مساعدی را در میزبانی رویدادهای فوتبالی و اردوهای تیم ملی دارد تا در تابستان گرم در شهرهای سرعین، نیر و اردبیل بتواند میزبانی شایسته برای ارتقا آمادگی این تیم ها در ارتفاعی مناسب و مطلوب باشد.

وی ضرورت راه اندازی موسسه مدرسه فوتبال شمالغرب را در اردبیل یادآور شد و تصریح کرد: قرار است با قول مساعد رییس فدراسیون آکادمی فوتبال شمالغرب کشور در اردبیل راه اندازی شود تا زمینه برای استعدادیابی رده های پایه ای و نوجوانان و جوانان به وجود آید.

رییس هیئت فوتبال استان اردبیل گفت: در تابستان برگزاری کلاس های آموزشی و همچنین برپایی دوره های مورد نیاز در مدارس فوتبال با رعایت پروتکل های بهداشتی و موازین اعلام شده از سوی ستاد ملی کرونا به انجام می رسد تا شرایط مطلوبی را در فعالیت این مدارس شاهد باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی اردبیل برای میزبانی اردوی تیم ملی بانوان

آمادگی اردبیل برای میزبانی اردوی تیم ملی بانوان