مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 06:052021-07-10اقتصادي

موجودی 301هزار تنی شش قلم کالای اساسی در بندر شهید رجایی


مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان میزان موجودی شش قلم کالای اساسی غیرکانتینری در بندر شهید رجایی را 301 هزار تن اعلام کرد.

- ، به نقل از بنادر و دریانوردی هرمزگان؛ علیرضا محمدی کرجی ران با بیان اینکه ماندگاری زیاد کالا موجب اشغال ظرفیت های موجود در بندر و ایجاد مشکلاتی در پذیرش کالاهای وارداتی و صادراتی می شود، اظهار داشت: انبارها و محوطه های بندری محل گذر کالاست و نباید به مکانی برای ماندگاری یا توزیع کالا تبدیل شود؛ زیرا هرچه ماندگاری کالا کاهش یابد، به میزان بیشتری از منافع مردم، بندر، بخش خصوصی شامل واردکنندگان، صادرکنندگان و نیز سرمایه گذاران صیانت می شود.

وی با بیان اینکه سازمان بنادر و دریانوردی در چرخه تامین و توزیع کالا نقش انباردار و مدیریت تخلیه و نگهداری کالا را عهده دار است، گفت: در صورتی که مدت زمان ماندگاری کالا در بندر به میزان منطقی و استانداردی حدفاصل بازه زمانی 30 تا 45 روزه برسد، یک روند طبیعی در زنجیره تامین کالا شکل خواهد گرفت که پیامدهای مثبتی در زمینه گردش کالا در محوطه های بندری به دنبال دارد و در بحث های تنظیم بازاری نیز اثرگذار خواهد بود.

کرجی ران از اقدامات صورت گرفته به منظور مدیریت ماندگاری کالاهای اساسی در بزرگترین بندر تجاری ایران سخن به میان آورد و گفت: از اواخر سال گذشته، سازمان بنادر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موجودی 301هزار تنی شش قلم کالای اساسی در بندر شهید رجایی

موجودی 301هزار تنی شش قلم کالای اساسی در بندر شهید رجایی