مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 06:052021-07-10سياسي

آقای قدیانی! ناظر امروز، قاضی فرداست!


حسین آقا ! یکبار دیگر این متن را بخوان و خفقان آن روزهای سیاه را در نظر بگیر و …! آیا هنوز هم تصور می کنی که حضرت آیت الله مصباح اهل مبارزه نبوده اند ؟! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، حسین شریعتمداری طی یادداشتی خطاب به حسین قدیانی نوشت:   آقای قدیانی سلام علیکم؛ صرف نظر از آنچه در دوسوی ماجرا می گذرد، شواهد بسیاری حکایت ار آن دارند که میدان این درگیری، چراگاه دشمن است.

چه کسی و با کدام شناسه قابل شناسایی به شما و یا پدر شهید و بزرگوارتان  اهانت کرده و خود را از طرفداران حضرت آیت الله و ملکوتی آیت الله مصباح را مانند همیشه وظیفه خود می دانم , این نوشته را در معرض دید دیگران نیز می گذارم.

می دانی که تا کنون هیچیک از حملات ناجوانمردانه دشمنان اسلام و انقلاب به ساحت حضرت ایشان را بی پاسخ نگذاشته ام و تاسف آور آن که این بار کسی به فحاشی علیه آن مرد الهی روی آورده است که هرگز انتظار نمی رفت.

امید آن که به خود آیی!  1 ــ در آغاز سخن باید به این نکته اشاره کنم که قلم توانا , نثر جذاب و پرداخت چند سویه به موضوعات ,  نعمت بزرگی است که خدای مهربان به تو ارزانی داشته است .

از آن هنگام که جوانی نورسیده بودی و در کیهان “ آقای چیز “ را می نوشتی معلوم بود که آینده روشن و تحسین برانگیزی پیش روی داری مخصوصاً آن که نوشته هایت به اخلاص آمیخته بود و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقای قدیانی! ناظر امروز، قاضی فرداست!

آقای قدیانی! ناظر امروز، قاضی فرداست!