مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 06:052021-07-10اقتصادي

از هرآنچه در توان داریم برای آبرسانی سیار به عشایر کرمانشاه دریغ نمی کنیم


مدیر امور عشایری استان کرمانشاه با اشاره به آبرسانی سیار به عشایر استان، گفت: از هرآنچه در توان داریم برای آبرسانی سیار به عشایر استان مضایقه نمی کنیم.

- ایسنا/کرمانشاه مدیر امور عشایری استان کرمانشاه با اشاره به آبرسانی سیار به عشایر استان، گفت: از هرآنچه در توان داریم برای آبرسانی سیار به عشایر استان مضایقه نمی کنیم.

بهزاد محمدی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه خشکسالی عشایر کرمانشاه را برای تامین آب در مضیقه قرار داده، گفت: در حالی که سال گذشته روزانه هزار مترمکعب آبرسانی سیار به عشایر استان داشتیم، با تلاش های صورت گرفته این میزان را به 1500 مترمکعب در روز رسانده ایم.

محمدی اضافه کرد: هم اکنون کار آبرسانی سیار به عشایر استان با استفاده از 30 دستگاه کامیون در حال انجام است و برای رفاه حال عشایر رانندگان کامیون ها را موظف به آبرسانی بدون وقفه به عشایر کرده ایم، به نحوی که حتی در روزهای تعطیل هم کار آبرسانی به عشایر تعطیل نیست.

مدیر امور عشایری استان کرمانشاه با بیان اینکه هم اکنون کار آبرسانی سیار به عشایر در حال انجام است، ادامه داد: عشایر مستقر در ییلاقات شهرستان کرمانشاه بیشترین نیاز را به آبرسانی سیار دارند.

محمدی سپس با بیان اینکه امور عشایری تنها تعهد تامین آب شرب عشایر را دارد، گفت: اگر تنها قرار باشد آب شرب ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از هرآنچه در توان داریم برای آبرسانی سیار به عشایر کرمانشاه دریغ نمی کنیم

از هرآنچه در توان داریم برای آبرسانی سیار به عشایر کرمانشاه دریغ نمی کنیم