مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 06:102021-07-10اجتماعي

فرهنگسراها و سالن های ورزشی مشهد تعطیل شد


معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار مشهد از تعطیلی کلیه فرهنگسراها و سازه های ورزشی شهرداری در پی قرارگیری مشهد در وضعیت قرمز شیوع ویروس کرونا خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار مشهد از تعطیلی کلیه فرهنگسراها و سازه های ورزشی شهرداری در پی قرارگیری مشهد در وضعیت قرمز شیوع ویروس کرونا خبر داد.

سیدمجتبی منتظری در گفت وگو با ایسنا با اعلام این خبر، اظهار کرد: همزمان با قرارگیری مجدد مشهد در وضعیت قرمز شیوع ویروس کرونا کلیه فعالیت های حضوری فرهنگسراهای شهر از امروز 19 تیرماه تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهند بود و فعالیت های گروهی، کارگاه های آموزشی و سایر کلاس های فرهنگسراها در صورت امکان به صورت مجازی برای مخاطبان ارائه خواهد شد.

وی ادامه داد: بر این اساس تنها نیروهای اداری فرهنگسراها به منظور برنامه ریزی و پشتیبانی از ساعت 7 تا 13 در این مراکز حضور خواهند داشت و فرهنگسراها امکان پذیرش مراجعان حضوری را ندارند.

منتظری تصریح کرد: همچنین با توجه به آغاز موج پنجم شیوع بیماری کرونا برگزاری هرگونه برنامه فرهنگی و اجتماعی اجتماع محور در سطح شهر تا بازگشت شرایط به وضعیت بهتر ممنوع خواهد بود.

وی افزود: یک سال و نیم از شیوع ویروس کرونا می گذرد و بر این اساس الگوهای جدیدی برای برگزاری برنامه های اجتماع محور ایجاد شده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگسراها و سالن های ورزشی مشهد تعطیل شد

فرهنگسراها و سالن های ورزشی مشهد تعطیل شد