مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 06:352021-07-10سياسي

رستوران ها از نقاط شناخته شده سرایت کرونا / تاکید بر کنترل مرزهای شرقی کشور


سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا از تشدید نظارت ها بر مراکز تجمعی و همچنین تعطیل بودن این مراکز در شهرهای قرمز نظیر رستوران ها، تالارهای پذیرایی، - سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا از تشدید نظارت ها بر مراکز تجمعی و همچنین تعطیل بودن این مراکز در شهرهای قرمز نظیر رستوران ها، تالارهای پذیرایی، سالن های سینما و تئاتر، باشگاه های بدنسازی و استخرها و .

تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علیرضا رییسی در بخش دیگری از صحبت هایش در حاشیه جلسه ستاد ملی کرونا با بیان اینکه یکی از تاکیدات امروز ما تجمعاتی است که بیشترین احتمال انتقال ویروس را دارند، گفت: باید از حضور در این مراکز که در شهرهای قرمز تعطیل هستند، پرهیز کرد و قرار شد همه اصناف، وزارت بهداشت، نیروی انتظامی و.

به شکل دقیق تر بر این اماکن نظارت کنند؛ از جمله این مراکز رستوران ها و قهوه خانه ها با پذیرایی در فضای سربسته است.

رستوران ها از نقاط شناخته شده سرایت کرونا وی تاکید کرد: مردم بدانند رستوران ها یکی از نقاط شناخته شده برای سرایت بیماری هستند.

همچنین تالارهای پذیرایی، سالن های سینما و تئاتر، پاساژ و بازار سربسته، استخر سرپوشیده، باشگاه بدنسازی، شهربازی ها و نمایشگاه ها در فضای بسته هستند و امروز در مصوبات مقرر شد که روی این مراکز دقت بیشتری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رستوران ها از نقاط شناخته شده سرایت کرونا / تاکید بر کنترل مرزهای شرقی کشور

رستوران ها از نقاط شناخته شده سرایت کرونا / تاکید بر کنترل مرزهای شرقی کشور