مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 06:352021-07-10سياسي

برگزیدگان جایزه علمی «مریم میرزاخانی» معرفی شدند


برگزیدگان چهارمین جشنواره علم و زن (جایزه مریم میرزاخانی) صبح امروز با حضور معاون اول رییس جمهور، وزیر علوم و معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در دانشگاه تربیت مدرس تقدیر شدند.

- ، اختتامیه چهارمین جشنواره علم و زن (جایزه مریم میرزاخانی) صبح امروز با حضور معاون اول رییس جمهور، وزیر علوم و معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد.

غلامرضا غفاری با ارائه گزارشی از روند برگزاری چهارمین جشنواره علم و زن در این مراسم گفت: برگزاری جشنواره زن و علم تا کنون با اقبال گسترده ای از سوی زنان مواجه شده و امروز صورت نهادی پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه برای این جشنواره امتیاز علمی و پژوهشی ثبت شده است افزود: در دوره چهارم جشنواره علم و زن 982 نفر فرم مربوط به جشنواره را در سامانه تکمیل کردند.

معاون فرهنگی وزارت علوم افزود: از تعداد مذکور 561 نفر وارد فرایند داوری شدند در این دوره شاهد رشد شرکت کنندگان نسبت به دوره قبل این جشنواره بودیم.

معاون فرهنگی وزیر علوم افزود: همچنین در این دوره مقرر شد برای مشارکت بیشتر، آثار سه رده سنی از زنان ارزیابی شود که این سه رده شامل رده زیر 40 سال، رده 40 تا 65 سال و رده بالای 65 سال بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان جایزه علمی «مریم میرزاخانی» معرفی شدند

برگزیدگان جایزه علمی «مریم میرزاخانی» معرفی شدند