برای نفوذ در بازارها باید ساختارهای فرهنگی کشورها را شناختعضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی فارس تاکید کرد: امروز مفهوم صادرات معنای متفاوتی دارد و برای نفوذ در بازار یک کشور باید ساختارهای فرهنگی و اجتماعی مردم آن کشور را شناسایی کرد. - ایسنا/فارس عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی فارس تاکید کرد: امروز مفهوم صادرات معنای متفاوتی دارد و برای نفوذ در بازار یک کشور باید ساختارهای فرهنگی و اجتماعی مردم آن کشور را شناسایی کرد. امید ماهرانی شنبه 19 تیرماه در وبینار آشنایی با فرصت های تجاری و سرمایه گذاری در کشور قزاقستان که با حضور رییس اتاق مشترک بازرگانی ایران و قزاقستان و فعالان بخش خصوصی فارس برگزار شد، به بررسی زمینه فرصت های گسترش مراودات تجاری فارس با این کشور در ابعاد مختلف پرداخت. او گفت: بازار کشور قزاقستان به دلیل برخورداری از ویژگی ها موقعیت مناسب و ارتباط با کشورهای اوراسیا می تواند یکی از مقاصد کالاهای صادراتی استان فارس باشد. عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی فارس افزود: برای تسهیل و رونق بخشی به صادرات استان، بازار این کشور را دقیق، هدفمند و صنعت به صنعت بررسی می کنیم تا بخش خصوصی استان بتوانند حضور پایدار و موفقی را در بازار بزرگ کشور قزاقستان داشته باشند. ماهرانی با بیان اینکه بر اساس نیاز کشور قزاقستان شرایط حضور کالاهای فارس در این کشور بسیار زیاد است اظهار ک برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |