مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 06:452021-07-10اقتصادي

برای نفوذ در بازارها باید ساختارهای فرهنگی کشورها را شناخت


عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی فارس تاکید کرد: امروز مفهوم صادرات معنای متفاوتی دارد و برای نفوذ در بازار یک کشور باید ساختارهای فرهنگی و اجتماعی مردم آن کشور را شناسایی کرد.

- ایسنا/فارس عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی فارس تاکید کرد: امروز مفهوم صادرات معنای متفاوتی دارد و برای نفوذ در بازار یک کشور باید ساختارهای فرهنگی و اجتماعی مردم آن کشور را شناسایی کرد.

امید ماهرانی شنبه 19 تیرماه در وبینار آشنایی با فرصت های تجاری و سرمایه گذاری در کشور قزاقستان که با حضور رییس اتاق مشترک بازرگانی ایران و قزاقستان و فعالان بخش خصوصی فارس برگزار شد، به بررسی زمینه فرصت های گسترش مراودات تجاری فارس با این کشور در ابعاد مختلف پرداخت.

او گفت: بازار کشور قزاقستان به دلیل برخورداری از ویژگی ها موقعیت مناسب و ارتباط با کشورهای اوراسیا می تواند یکی از مقاصد کالاهای صادراتی استان فارس باشد.

عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی فارس افزود: برای تسهیل و رونق بخشی به صادرات استان، بازار این کشور را دقیق، هدفمند و صنعت به صنعت بررسی می کنیم تا بخش خصوصی استان بتوانند حضور پایدار و موفقی را در بازار بزرگ کشور قزاقستان داشته باشند.

ماهرانی با بیان اینکه بر اساس نیاز کشور قزاقستان شرایط حضور کالاهای فارس در این کشور بسیار زیاد است اظهار ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای نفوذ در بازارها باید ساختارهای فرهنگی کشورها را شناخت

برای نفوذ در بازارها باید ساختارهای فرهنگی کشورها را شناخت