مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 06:552021-07-10اقتصادي

جزییات تغییر ساعت کار و تعطیلی ادارات سمنان اعلام شد


معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان به تشریح جزییات تغییر ساعات کار و تعطیلی ادارات و سازمان های دولتی در این استان پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، فاطمه منصوری پیش از ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به بخشنامه ابلاغی آنها در سایر ایام سال از برق با تعرفه صفر برخوردار می شوند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان با اشاره به اینکه شهرک های صنعتی از شمول این بند مستثنی هستند، افزود: اجرای بند سه این تصویب نامه نباید منجر به هرگونه اخراج یا عدم پرداخت حقوق کارگران واحدها شود.

منصوری اضافه کرد: کارگروهی مرکب از وزارتخانه های نیرو، صنعت، معدن و تجارت و امور اقتصادی و دارایی تشکیل می شود تا جهت تخصیص مشوق هایی نظیر امهال بدهی مالیاتی، تقسیط بلندمدت مالیات و بیمه تأمین اجتماعی به واحدهایی که در اجرای این تصویب نامه با وزارت نیرو همکاری می کنند را به هیأت وزیران پیشنهاد کنند.

وی عنوان کرد: واحدهایی که دارای مولد خود تأمین برق هستند، در سقف برق تولیدی واحد خود امکان مصرف برق دارند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان بیان کرد: برق تولیدی واحدهای دارای برق مازاد، با تعرفه خرید تضمینی سه هزار و 800 ریال برای هر کیلووات ساعت توسط وزارت نیرو (شرکت توانیر) خریداری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات تغییر ساعت کار و تعطیلی ادارات سمنان اعلام شد

جزییات تغییر ساعت کار و تعطیلی ادارات سمنان اعلام شد