مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 07:102021-07-10ورزشي

کبدی کبودراهنگ به مسابقات کشوری راه یافت


رییس کمیته مسابقات هیئت کبدی استان همدان گفت: بار دیگر تیم ورزش کبدی کبودراهنگ در بین تیم های استان همدان سکوی قهرمانی را از آنِ خود کرد.

- ایسنا/همدان رییس کمیته مسابقات هیئت کبدی استان همدان گفت: بار دیگر تیم ورزش کبدی کبودراهنگ در بین تیم های استان همدان سکوی قهرمانی را از آنِ خود کرد.

راضیه ترکمان از پایان مسابقات قهرمانی کبدی استان همدان خبر داد و گفت: تیم کبدی کبودراهنگ با صدرنشینی در استان به عنوان نماینده استان همدان به مسابقات کبدی قهرمانی کشور سعود کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی هیئت کبدی استان همدان، ترکمان با بیان اینکه تیم کبودراهنگ به عنوان نماینده استان همدان در مسابقات قهرمانی کشور شرکت می کند، افزود: در دیدار پایانی، میان دو تیم کبودراهنگ و تویسرکان، تیم کبودراهنگ موفق شد با غلبه بر حریف، خود را به عنوان نماینده استان در مسابقات منطقه ای و قهرمانی کشور معرفی نماید.

رییس کمیته مسابقات هیئت کبدی استان همدان در پایان تصریح کرد: مسابقات کشوری در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت منطقه ای و متمرکز برگزار خواهد شد که همدان طبق منطقه بندی فدراسیون در گروه دو، به میزبانی کرمانشاه با استان های ایلام و کردستان رقابت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کبدی کبودراهنگ به مسابقات کشوری راه یافت

کبدی کبودراهنگ به مسابقات کشوری راه یافت