مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 07:202021-07-10اقتصادي

در تأمین دارو با مشکل مواجه ایم/هرمزگان نیاز به حمایت مسئولان کشوری دارد


دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان با بدهی 160 میلیارد تومانی مواجه است و در تأمین داور با مشکل رو به رو هستیم و انتظار داریم منابع دولتی در اختیار دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان قرار داده شود.

- ایسنا/هرمزگان استاندار هرمزگان گفت: دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان با بدهی 160 میلیارد تومانی مواجه است و در تأمین داور با مشکل رو به رو هستیم و انتظار داریم منابع دولتی در اختیار دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان قرار داده شود.

فریدون همتی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص در نشست صبح امروز (19 تیرماه) استانی ستاد مدیریت بیماری کرونا و ارتباط زنده با رییس جمهور و اعضای ستاد کشوری مدیریت بیماری کرونا، افزود: متأسفانه این روزها هرمزگان شاهد اوج گرفتن ویروس کرونا در سراسر شهرستان ها شده است.

وی با بیان اینکه در هرمزگان تلاش های بسیاری از سوی دستگاه های ذی ربط شده است و اگر این تلاش ها نبود، شرایط بسیار بدتر از وضع موجود می شد، تصریح کرد: خوشبختانه در زمینه توسعه تخت های بیمارستانی با توجه به وضعیت نامطلوب گذشته و پایین تر از میانگین کشوری، در چهار سال گذشته 2 هزار تخت و بخش های جدید برنامه ریزی شد.

همتی با اشاره به اینکه بیمارستان 531 تختخوابی بندرعباس بزودی در فاز نخست وارد مدار بهره برداری می شود، خاطرنشان کرد: بیمارستان نیروی دریایی ارتش در بند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در تأمین دارو با مشکل مواجه ایم/هرمزگان نیاز به حمایت مسئولان کشوری دارد

در تأمین دارو با مشکل مواجه ایم/هرمزگان نیاز به حمایت مسئولان کشوری دارد