مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 07:252021-07-10اقتصادي

ایجاد زیرساخت های مورد نیاز در هزار و 224 هکتار از اراضی صنعتی


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران با بیان اینکه زیرساخت های مورد نیاز در بیش از هزار و 200 هکتار از اراضی صنعتی استان انجام شد، گفت: - ، مفید غلامی راد پیش ازظهر شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی استان با اشاره به رشد بودجه استان در سال جاری و افزایش درآمدهای عمومی استان یادآور شد: پیش بینی می شود میزان تخصیص بودجه در سال جاری افزایش داشته باشد.

وی با بیان اینکه سهم بری استان ازتملک دارایی استان رشد داشته است، گفت: اعتبارات این بخش با رشد 22 درصدی روبرو که به 359 میلیارد تومان رسیده است.

وی افزود: اعتبارات سه درصد نفت نیز از 24 میلیارد تومان به 80 میلیارد تومان رسیده و اعتبارات ورزش مدارس نیز با رشد 40 درصدی به 88 میلیارد تومان رسیده است.

غلامی راد، افزایش اعتبارات راه های روستایی، اعتبارات آب روستایی و عشایری نیز از دیگر بندهای بودجه جاری در استان اعلام کرد و گفت: اعتبارات متوازن نیز دو برابر شده و به 624 میلیارد تومان رسیده است و اعتبارات متوازن ملی و استان به هزار و 240 میلیارد تومان رسید.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران یادآور شد: کل اعتبارات استان به دو هزار و 216 میلیارد تومان رسیده و این درحالی که اعتبارات سال قبل هزار و 10 میلیارد تومان بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد زیرساخت های مورد نیاز در هزار و 224 هکتار از اراضی صنعتی

ایجاد زیرساخت های مورد نیاز در هزار و 224 هکتار از اراضی صنعتی