مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 07:252021-07-10اقتصادي

افزایش نجومی نرخ شن و ماسه و بی توجهی دولت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، در هفته گذشته نماینده مردم سپیدان و بیضا بر افزایش قیمت بی رویه این دو محصول تاکید کرد و از پیگیری تخلفات در این حوزه خبر داد و اعلام کرد که هیچ کس حق افزایش قیمت این محصولات را ندارد، اما در روزهای اخیر باز هم شاهد افزایش قیمت این محصولات بودیم.

در این راستا محسن علیزاده درباره چگونگی این افزایش قیمت ها به خبرنگار فارس گفت: قبل از دی ماه سال گذشته شرکت های فعال در حوزه معادن شن و ماسه درخواست افزایش قیمت داشتند که از آنها خواسته شد تا پایان سال صبر کرده و افزایش قیمت را به بعد از سال موکول کنند.

وی افزود: پس از آن نیز در سال جدید به بهانه انتخابات این افزایش قیمت به تعویق افتاد، پس قیمت گذاری شن و ماسه که در صنایع کوچک مطابق با مصوبه هیئت وزیران به انجمن ها واگذار شده است، بدون نظارت افزایش پیدا کرد و در مجموع، افزایش قیمت 130 درصدی را در استان شاهد بودیم.

نماینده مردم سپیدان و بیضا با اشاره به اینکه افزایش قیمت این منابع یک بار 50 درصد و بار دیگر نیز تا 80 درصد اتفاق افتاد، گفت: استانداری و سازمان صمت باید پاسخگوی این افزایش قیمت ها باشند و متخلفان را شناسایی کرده و به تعزیرات بسپارند؛ چرا که در غیر این صورت سنگ روی سنگ بند نخواهد شد و صنایع دیگر نیز اقدام به افزایش چند برابری محصولات خود خواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش نجومی نرخ شن و ماسه و بی توجهی دولت

افزایش نجومی نرخ شن و ماسه و بی توجهی دولت