مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 07:352021-07-10سياسي

پروتکل های جدید در اختیار هیئات مذهبی قرار می گیرد


استاندار قم از ابلاغ پروتکل های جدید به هیئات مذهبی برای برگزاری جشن های ماه ذیحجه و همچنین عزاداری های ماه های محرم و صفر در عین رعایت شیوه نامه های بهداشتی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست امروز و در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به برگزاری نشست ستاد ملی مبارزه با کرونا اظهار کرد: گزارش های مطرح شده در این نشست بیانگر آن است که خیز پنجم بیماری کرونا از جنوب شرق آغاز شده و به سمت عمق کشور نفوذ کرده و سبب شده تا شهرستان های زیادی با وضعیت قرمز و نارنجی کرونایی رو به رو شوند.

وی افزود: در حال حاضر 143 شهر قرمز، 186 شهر نارنجی و 119 شهر زرد در کشور دیده می شود و البته وضعیت استان قم همچنان نارنجی است، اما احتمال تسری موج قرمز به استان وجود دارد.

استاندار قم ادامه داد: تلاش ما بر این است که ضمن دوری از هرگونه تسامح و تعلل، از تجمع و ترددهای غیرضروری پیشگیری کنیم تا گرفتار موج پنجم این بیماری در استان نشویم و البته در صورت گرفتار شدن نیز، شدت و طول زمان کمتری را در این موج تجربه کنیم.

وی با ابراز نگرانی از افزایش بستری های کرونایی در قم یادآور شد: خوشبختانه تعداد فوتی های کرونایی در قم محدود است که امیدواریم با رعایت حداکثری شیوه نامه های بهداشتی و افزایش واکسیناسیون، روز به روز از شدت این بیماری در استان کمتر شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروتکل های جدید در اختیار هیئات مذهبی قرار می گیرد

پروتکل های جدید در اختیار هیئات مذهبی قرار می گیرد