مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 07:352021-07-10ورزشي

پرتاب گر دیسک کهگیلویه و بویراحمدی قهرمان کشور شد


دبیر هیات دو و میدانی استان کهگیلویه و بویراحمد از کسب مقام قهرمانی پرتاب گر دیسک نوجوانان استان در رقابت های قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی خبر داد.

- بهنام طباطبایی در بیان جزییات این خبر، افزود: رقابت های دو و میدانی قهرمانی نوجوانان کشور و انتخابی تیم ملی گرامیداشت دهه کرامت در بخش پسران به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری در شهرکرد برگزار شد.

وی از کسب مقام اول و مدال طلا پرتاب گر استان در ماده پرتاب دیسک خبر و اظهار کرد: محمدرضا ضیایی عضو تیم دو و میدانی استان کهگیلویه و بویراحمد در ماده پرتاب دیسک به مقام قهرمانی و مدال طلا دست یافت.

دبیر هیات دو و میدانی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن کسب این موفقیت، تصریح کرد: محمدرضا ضیایی با پرتابی به طول 56 متر به مقام قهرمانی و مدال طلا دست یافت، حسین رشمه کریم از تهران با پرتابی به طول 52.

48 متر دوم شد و علی رجبی از خراسان رضوی با پرتاب 46.

08 متری به مقام سوم رسید.

در این ماده محمدرضا شاطر آبادی از کرمانشاه، اسماعیل صالحی از چهارمحال و بختیاری و آرمین رمضان پور از گیلان مقام های چهارم تا ششم را کسب کردند.

طباطبایی از کسب مقام نهم تیم دو و میدانی نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد در این رقابت ها خبر داد و عنوان کرد: در این رقابت ها تیم های کردستان، گلستان، یزد، چهارمحال و بختیاری،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرتاب گر دیسک کهگیلویه و بویراحمدی قهرمان کشور شد

پرتاب گر دیسک کهگیلویه و بویراحمدی قهرمان کشور شد