مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 07:402021-07-10سياسي

فاصله میان رعایت پروتکل های بهداشتی درسیستان وبلوچستان با میانگین کلی کشور


دبیر قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا گفت: تمامی شاخص های چهارگانه رعایت پروتکل های بهداشتی مانند استفاده از ماسک، رعایت بهداشت فردی و نحوه استفاده از تهویه در اماکن عمومی در استان سیستان و بلوچستان با میانگین کشوری فاصله دارد و ضرورت تقویت پروتکل های .

- دبیر قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا گفت: تمامی شاخص های چهارگانه رعایت پروتکل های بهداشتی مانند استفاده از ماسک، رعایت بهداشت فردی و نحوه استفاده از تهویه در اماکن عمومی در استان سیستان و بلوچستان با میانگین کشوری فاصله دارد و ضرورت تقویت پروتکل های بهداشتی در این استان به صورت جدی مطرح است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بابک دین پرست امروز به همراه معاونان امنیتی و اقتصادی استانداری استان سیستان و بلوچستان و فرماندار میرجاوه از پایانه مرزی میرجاوه و وضعیت اجرای پروتکل ها و مقررات مقابله با کرونا در این پایانه بیمارستان 32 تختخوابی دارالشفاء شهر میرجاوه بازدید کرد.

دبیر قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا پس از پایان این دو بازدید گفت: این اولین سفر من بعد از چند سال است که برخلاف هدف همیشه در حوزه بررسی مشکلات اقتصادی، اجرای اسناد توسعه و محرومیت زدایی این استان انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاصله میان رعایت پروتکل های بهداشتی درسیستان وبلوچستان با میانگین کلی کشور

فاصله میان رعایت پروتکل های بهداشتی درسیستان وبلوچستان با میانگین کلی کشور