مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 07:452021-07-10پزشكي

ادارات کرج ساعت 13 تعطیل می شوند


فرمانده قرارگاه مدیریت بیماری کرونا در شهرستان کرج گفت: شیوع بیماری دلتای هندی در موج پنجم کرونا بسیار فراگیرتر و با سرعت بیشتری ابتلا و مراجعات سرپایی به بیمارستان ها و مراکز درمانی را بالا برده است و لذا مردم عزیز با جدی گرفتن توصیه ها و هشدارها از .

- ایسنا/البرز فرمانده قرارگاه مدیریت بیماری کرونا در شهرستان کرج گفت: شیوع بیماری دلتای هندی در موج پنجم کرونا بسیار فراگیرتر و با سرعت بیشتری ابتلا و مراجعات سرپایی به بیمارستان ها و مراکز درمانی را بالا برده است و لذا مردم عزیز با جدی گرفتن توصیه ها و هشدارها از آسیب های جبران ناپذیر ناشی از این بیماری پیشگیری کنند.

غفور قاسم پور گفت: طبق ابلاغ وزارت کشور ساعات کار ادارات به 7 صبح تا 13 ظهر کاهش یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: با توجه به اینکه کرج از جمله شهرهایی است که از روز چهارشنبه در مدار شرایط قرمز کرونایی قرار گرفته است کلیه محدودیت ها از جمله ممنوعیت تردد برون شهری، دورکاری کارمندان و محدودیت مشاغل غیرضروری به منظور کاهش تبعات شیوع بیماری و تسریع در بازگشت به شرایط عادی لازم الاجرا است.

قاسم پور همچنین بیان کرد: بانوان شاغل با شرایط خاص و بیماری در ادارات شهرستانی که مشاغل غیرضروری ارائه می دهند با موافقت مدیران مربوطه می توانند به صورت دورکاری فعالیت داش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادارات کرج ساعت 13 تعطیل می شوند

ادارات کرج ساعت 13 تعطیل می شوند