مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 07:452021-07-10اقتصادي

فرماندار کرج: برای دریافت مجوز سفر اقدام نکنید


فرماندار کرج با اشاره به شیوع کرونا و آغاز موج جدید بیماری، گفت: هر گونه سفر از شهرهای قرمز و نارنجی به سایر نقاط ممنوع است؛ شهروندان با حذف برنامه سفر نسبت به دریافت مجوز از فرمانداری نیز اقدامی نداشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، غفور قاسم پور، فرماندار کرج، ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه، گفت: طبق ابلاغ وزارت کشور ساعات کار ادارات به 7 صبح تا  13 ظهر کاهش یافته است.

فرماندار کرج بیان کرد: با توجه به اینکه کرج از جمله شهرهایی است که از روز چهارشنبه در مدار شرایط قرمز کرونایی قرار گرفته است کلیه ی محدودیت ها از جمله ممنوعیت تردد برون شهری، دورکاری کارمندان و محدودیت مشاغل غیرضروری بمنظور کاهش تبعات شیوع بیماری و تسریع  در بازگشت به شرایط عادی لازم الاجرا است.

قاسم پور همچنین بیان کرد: بانوان شاغل با شرایط خاص و بیماری در ادارات شهرستانی که مشاغل غیرضروری ارائه می دهند با موافقت مدیران مربوطه می توانند بصورت دورکاری فعالیت داشته باشند.

 نیاز است که حداقل شرایط لازم و همکاری مساعد در این زمینه صورت پذیرد.

 فرماندار کرج گفت: باید مشاغل غیرضروری نظیر کافه ها و رستوران ها در شرایط قرمز کرونایی در شهر کرج تعطیل باشند لذا بازرسان ویژه ای به همین منظور در سطح شهر فعالیت های غیرضروری را پایش نموده و تذکرات لازم را به ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار کرج: برای دریافت مجوز سفر اقدام نکنید

فرماندار کرج: برای دریافت مجوز سفر اقدام نکنید