مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 07:502021-07-10سياسي

واکنش به شهردار شدن زاکانی، مخبر و پیرهادی


چمران در واکنش به مطرح شدن اسامی، چون علیرضا زاکانی، محمد مخبر، محسن پیرهادی، علی آبادی به عنوان گزینه های احتمالی شهردار جدید تهران گفت: این اسامی در فضای مجازی و گمانه زنی رسانه ای است و هنوز ما وارد مصداق و اسم خاصی از سوی منتخبین شورای شهر تهران نشدیم - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، منتخب شورای شهر تهران نسبت به مطرح شدن اسامی اسامی از جمله زاکانی، مخبر و پیرهادی به عنوان گزینه های شهردار تهران واکنش نشان داد.

مهدی چمران منتخب شورای شهر تهران با اشاره به نهایی شدن شاخص های انتخاب شهردار جدید تهران اظهار کرد: از امروز وارد گزینه های پیشنهادی از سوی منتخبین شورای شهر تهران در ارتباط با تعیین شهردار خواهیم شد.

وی تصریح کرد: با توجه به جلسات پیش روی منتخبین شورای شهر تهران همچنین نهایی شدن شاخص های انتخاب شهردار از امروز پیشنهادات از سوی منتخبین اعلام می شود و بلافاصله از افراد خواسته می شود روزمه های گزینه های مدنظر را ارائه کنند.

منتخب شورای شهر تهران گفت: همچنین از منتخبین که گزینه های پیشنهادی خود را برای شهردار جدید تهران اعلام می کنند درخواست می شود که با گزینه های احتمالی و مدنظر صحبت و در صورت آمادگی آنها، رزومه های خود را در اختیار منتخبین قرار دهند تا مورد بررسی قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش به شهردار شدن زاکانی، مخبر و پیرهادی

واکنش به شهردار شدن زاکانی، مخبر و پیرهادی