مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 07:502021-07-10اقتصادي

درهای کاخ مروارید به روی شهروندان باز شد


رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: در صورت تامین اعتبار مناسب، عملیات بازسازی ساختمان کاخ در کمتر از دو سال انجام می شود.

- ایسنا/البرز رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: در صورت تامین اعتبار مناسب، عملیات بازسازی ساختمان کاخ در کمتر از دو سال انجام می شود.

پیمان بضاعتی پور در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه به زودی ساختمان اصلی کاخ مروارید به شهرداری تحویل داده می شود، اظهار کرد: طبق برنامه ریزی صورت گرفته قرار است شهرداری اعتبار مناسبی برای بازسازی ساختمان کاخ مروارید تخصیص دهند.

وی ادامه داد: در صورت تامین اعتبار مورد نیاز بنا شده در کمتر از دوسال بازسازی ساختمان کاخ زیر نظر کارشناسان میراث فرهنگی و با رعایت اصول فنی و معماری صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه 27 هکتار فضای سبز مجموعه کاخ مروارید از سال 98 در اختیار مدیریت شهری کرج قرار گرفته، گفت: عملیات بهسازی و احیای فضای سبز و اقدامات عمرانی و زیباسازی محوطه این مجموعه به پایان رسیده و از امروز (19 تیرماه) درهای کاخ مروارید جهت بازدید شهروندان باز خواهد بود.

بضاعتی پور تاکید کرد: با توجه به شیوع کرونا، تمهیداتی صورت گرفته که پروتکل های بهداشتی در زمان بازدید شهروندان از محوطه این مجموعه به طور کامل رعایت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درهای کاخ مروارید به روی شهروندان باز شد

درهای کاخ مروارید به روی شهروندان باز شد