مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 08:152021-07-10پزشكي

ویروس کرونا در کمین افراد بی مبالات است


رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعلام کرد که با توجه به تداوم چرخش ویروس کرونا در جامعه، افراد مراقب کمین های این ویروس باشند، افراد بی مبالات نسبت به رعایت پروتکل ها، - ایسنا/فارس رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعلام کرد که با توجه به تداوم چرخش ویروس کرونا در جامعه، افراد مراقب کمین های این ویروس باشند، افراد بی مبالات نسبت به رعایت پروتکل ها، خود و دیگر افراد جامعه را در معرض خطر قرار می دهند.

دکتر مهرزاد لطفی، شنبه 19 تیر در نشست روزانه ستاد مدیریت بیماری کووید19 در دانشگاه علوم پزشکی شیراز ضمن هشدار نسبت به چرخش بالای کروناویروس به ویژه نوع هندی در بین افراد جامعه، ضرورت افزایش جدیت در رعایت پروتکل های بهداشتی را یادآور شد.

او با اشاره به قدرت بالای سرایت پذیری کروناویروس نوع هندی، بر مشارکت بیشتر مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی در برابر کروناویروس تاکید کرد و هرگونه بی توجهی، سهل انگاری و رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی، حضور در تجمعات و مراکز پرتردد را زمینه ساز شدت چرخش و انتقال این بیماری در جامعه دانست.

لطفی گفت: موج پنجم کروناویروس با وجود نوع جهش یافته هندی، بسیار سهمگین تر از موج های پیشین است و مسوولان دستگاه های اجرایی باید نظارت بیشتری بر رعایت پروتکل های بهداشتی و اعمال محدودیت ها به ویژه در اماکن پرتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویروس کرونا در کمین افراد بی مبالات است

ویروس کرونا در کمین افراد بی مبالات است