مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 08:152021-07-10اجتماعي

کاهش دید در ارتفاعات 3 محور مازندران


سرپرست پلیس راه مازندران با اشاره به کاهش دید در ارتفاعات سه محور مازندران، گفت: تردد در ورودی ها مسیرهای شمال کاهش یافته اما موضوع نگران کننده تردد درون استان و تردد به سمت ییلاق ها است.

- هادی عبادی امروز درباره آخرین وضعیت جاده های شمال در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد:  پایان هفته ای آرامی را نسبت به هفته های قبل در محورهای شمال تجربه کردیم و در حال حاضر نیز ترافیک در محورهای شمال به صورت عادی و روان است.

وی با اشاره به کاهش ورودی ها در مسیرهای شمال ، افزود: موضوع نگران کننده تردد درون استان و تردد به سمت ییلاق ها بوده که با توجه به شرایط استان باید به این مهم توجه شود.

سرپرست پلیس راه مازندران درباره وضعیت جوی محورهای استان، بیان کرد: از لحاظ جوی شاهد کاهش دید در محدوده ولی آباد کندوان، گدوک سوادکوه و ارتفاعات محور کیاسر هستیم.

این مسؤول با اعلام اینکه ممنوعیت های کرونایی در ورودی های محورهای استان با قوت در حال اجرا است، اضافه کرد: محورهای شمال هم توسط دوربین های هوشمند و هم توسط ماموران پلیس راه به صورت جدی کنترل می شوند.

عبادی یادآور شد: از ابتدای امسال تاکنون 42هزار و 233 دستگاه خودرو اعمال قانون و 13هزار و 293 از محورهای شمال به مبدا بازگشت داده شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش دید در ارتفاعات 3 محور مازندران

کاهش دید در ارتفاعات 3 محور مازندران