مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 08:252021-07-10سياسي

صادقیان: طی یک ماه آینده 24 روستای بهاباد گازرسانی می شوند


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار از گازرسانی به 24 روستای این شهرستان تا یک ماه آینده خبر داد و افزود: گازرسانی به 15 روستای دیگر نیز تا پایان سال پیگیری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، محسن صادقیان در خصوص سفر خود به شهرستان بهاباد در جمع خبرنگاران استان، با بیان این که طرح های حوزه راه، آب و گاز را با حضور مسئولان استانی و شهرستانی مورد بررسی و بازدید میدانی قرار داد و اظهار کرد: در حوزه راه، هشت کیلومتر راه فرعی و روستایی نیز در سه ماه آینده در شهرستان بهاباد به بهره برداری خواهد رسید.

  وی افزود: اصلاح تقاطع محور بافق- بهاباد در محدوده روستای پرک و راه روستایی ترکان از جمله راه های شهرستان بهاباد است که مورد بازدید میدانی قرار گرفت و در جلسه ای با حضور مسئولان اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای مقرر شد این دو پروژه حداکثر در سه ماه آینده به بهره برداری برسد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد در خصوص طرح های آبرسانی به 58 روستای شهرستان بهاباد نیز گفت: مقرر شد در یک هفته آینده برنامه ریزی لازم برای فازبندی طرح در تنگل های بهدان، فودیج و همیجان انجام و شرکت آب و فاضلاب روستایی برنامه ریزی لازم برای اتمام عملیات آبرسانی به این روستا ها را از مهرماه سال جاری انجام دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادقیان: طی یک ماه آینده 24 روستای بهاباد گازرسانی می شوند

صادقیان: طی یک ماه آینده 24 روستای بهاباد گازرسانی می شوند