مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 08:452021-07-10ورزشي

تیم مازندران روانه مسابقات بین المللی دوچرخه سواری ترکیه شد


دبیر هیئت دوچرخه سواری مازندران، از اعزام تیم دوچرخه سواری استان به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران برای شرکت رقابت های بین المللی تور دوچرخه سواری ترکیه خبر داد.

- با اشاره به اعزام تیم استان برای مسابقات بین المللی دوچرخه سواری ترکیه اظهار داشت: این تیم با پنج دوچرخه سوار که از برترین های این رشته ورزشی هستند به توربین المللی دوچرخه سواری ترکیه که در شهر کایسری این کشور برگزار می شود، اعزام شدند.

وی افزود: تیم دوچرخه سواری مازندران با ترکیب مرتضی رضوانی، محمد گنج خانلو، میثم رضایی، حسین محمدی ها و سعید صفرزاده با هدایت محمد جبراییلی و محمود محمدی به عنوان مربی و عبدالمطلب کریمی سرپرست تیم نخستین بار در رویداد برون مرزی شرکت می کنند.

دبیرهیات دوچرخه سواری مازندران، با اشاره به اینکه در این مسابقات بیش از 19 کشور معتبر خارجی با بهترین دوچرخه سواران خود حضور دارند، گفت، در میان اسامی دوچرخه سواران شرکت کننده، بسیاری دوچرخه سوارانی که سهمیه المپیک کسب کردند وچندی قبل نیز درمسابقات توردوفرانس حضور داشتند، در تور بین المللی ترکیه نیز حضور دارند.

کریمی اضافه کرد، سعید صفرزاده تنها دوچرخه سوار ایرانی حاضر در المپیک توکیو هست که به همراه دیگر اعضای جوان و باانگیزه تیم دوچرخه سواری مازندران درکنار رکابزنان کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم مازندران روانه مسابقات بین المللی دوچرخه سواری ترکیه شد

تیم مازندران روانه مسابقات بین المللی دوچرخه سواری ترکیه شد