مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 08:552021-07-10اجتماعي

کرونا، پیوستگی آموزش های رانندگی را از هم گسیخت


رییس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: در دوران شیوع کرونا با توجه به تعطیلی آموزش های رانندگی به خصوص آیین نامه، - رییس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک فرماندهی انتظامی استان زنجان: کرونا، پیوستگی آموزش های رانندگی را از هم گسیخت ایسنا/زنجان رییس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: در دوران شیوع کرونا با توجه به تعطیلی آموزش های رانندگی به خصوص آیین نامه، پیوستگی آموزش از بین رفته است.

سرهنگ محمدحسین خلجی در گفت وگو با ایسنا، در رابطه تعداد آموزشگاه های رانندگی استان زنجان، اظهار کرد: 33 آموزشگاه رانندگی در استان زنجان در حال فعالیت هستند که یک آموزشگاه رانندگی مخصوص بانوان بوده و همه امورات آن را بانوان انجام می دهند.

وی در رابطه با خسارت کرونا به آموزشگاه های رانندگی استان زنجان، افزود: در دوران کرونا با توجه به تعطیلی ها، آموزشگاه های رانندگی نیز خسارت زیادی دیده اند و بسیاری از آموزش ها به خصوص آیین نامه تعطیل شد ولی آموزش عملی دایر بود.

این مسئول در رابطه با به هم خوردن پیوستگی آموزش در آموزشگاه های رانندگی، تصریح کرد: در دوران شیوع کرونا، پیوستگی آموزش از بین رفته و مدت زمان آموزش هنرجویان جابه جا شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا، پیوستگی آموزش های رانندگی را از هم گسیخت

کرونا، پیوستگی آموزش های رانندگی را از هم گسیخت