مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 09:002021-07-10اقتصادي

طرز تهیه سوسیس بوقلمون


سوسیس بوقلمون یکی از انواع سوسیس ها می باشد که قرار است بجای مرغ یا گوشت از بوقلمون برای تهیه سوسیس استفاده شود که یکی از گوشت های بسیار خوشمزه و مفید است و می توانید به راحتی و با هزینه کمتر یک سوسیس خانگی درجه یک تهیه کنید.

- ابتدا ران بوقلمون را خرد کنید و بعد مرغ را نیز خرد کنید بهتر است وقتی گوشت را خرد می کنید حالت نیمه انجماد داشته باشد تا بهتر میکس شود سپس گوشت ها را داخل غذاساز و یا چرخ گوشت ریخته و خوب له و پوره کنید.

مرحله دوم: افزودن مواد در ادامه به آن تخم مرغ و روغن مایع و نشاسته ذرت و شیرخشک و سیر و رب پاپریکا و تمام ادویه ها به همراه نمک را داخل غذاساز ریخته و خوب بگذارید تا میکس شود و در حین هم زدن برای اینکه گوشت گرم نشود حتما چند قطعه یخ داخل غذاساز بریزید تا گوشت خنک بماند.

مرحله سوم: تهیه سوسیس وقتی مواد فوق خمیری شکل شدند دستگاه را خاموش کنید و مایه سوسیس را داخل غلاف مخصوص سوسیس بریزید تا پر شود سپس یک طرف آن را با نخ ابرایشمی مخصوص ببندید و کاملا با دست بکشید تا هوای داخل آن نماند سپس طرف دیگر را بسته و حالا باید سوسیس ها را به اندازه دلخواه تقسیم کنید غلاف را به اندازه دلخواه سوسیس را با نخ ببندید تا سوسیس ها تشکیل شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرز تهیه سوسیس بوقلمون

طرز تهیه سوسیس بوقلمون