مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 09:002021-07-10سياسي

فرماندار رشت مطرح کرد: نقش موثر دهیاران در توسعه روستاها


فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه نقش دهیاران در مدیریت روستایی بسیار حائز اهمیت است، گفت: با توجه به گستردگی کار و نقش آفرینی دهیاران، توجه ویژه ای را میطلبد که در بحث قانونگذاری بتوانند وضعیت شغلی دهیاران را تثبیت کنند تا به عنوان یک نیروی توانمند ارائه خدمت کنند.

- ایسنا/گیلان فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه نقش دهیاران در مدیریت روستایی بسیار حائز اهمیت است، گفت: با توجه به گستردگی کار و نقش آفرینی دهیاران، توجه ویژه ای را میطلبد که در بحث قانونگذاری بتوانند وضعیت شغلی دهیاران را تثبیت کنند تا به عنوان یک نیروی توانمند ارائه خدمت کنند.

علی فتح اللهی امروز در مراسم تجلیل از دهیاران شهرستان رشت که به مناسبت بزرگداشت روز دهیار در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: در بحث ارائه خدمت به روستاها، دهیاران نقش مهم و تاثیرگذاری دارند لذا روز دهیار نماد یادآوری است برای کمک و نقشی که دهیاران در آبادانی روستاها دارند.

فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه نیروی انسانی ماهر و توانمند، جایگاه بسیار ویژه ای را در توسعه جامعه دارد، افزود: در یک جامعه به تمام تخصص ها احتیاج است؛ تخصص فقط در علم پزشکی یا مهندسی نیست بلکه به همه تخصص ها در سطح جامعه نیاز داریم تا بتوانیم با کنار هم قراردادن این تخصص ها مشکلات جامعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار رشت مطرح کرد: نقش موثر دهیاران در توسعه روستاها

فرماندار رشت مطرح کرد: نقش موثر دهیاران در توسعه روستاها