مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 09:252021-07-10اقتصادي

رفع خطر بیش از 70 پیچ خطرناک و حادثه خیز در محور فریدون شهر


در دوسال گذشته بیش از 70 پیچ خطرناک و حادثه خیز در محور فریدون شهر به پشتکوه و پیشکوه رفع خطر شده است.

- ، اظهار داشت: فریدون شهر در ارزیایی شاخصه های توسعه در ردیف شهرستان های کم برخوردار قرار دارد که متأسفانه حاصل سال ها کم توجهی بوده است.

وی افزود: ضعف در برنامه ریزی و تقسیم بودجه عادلانه و مبتنی بر شاخص موجب حک برند محرومیت بر بسیاری از شهرستان های کشور از جمله فریدون شهر شده است.

فرماندار فریدون شهر در ارتباط با افزایش شاخصه های توسعه گفت: روستاهای پیشکوه و پشتکوه فریدون شهر نیاز به برنامه جامع کوتاه مدت و بلندمدت دارد چراکه در سند توسعه فریدون شهر بسیاری از شاخصه های این شهرستان در ردیف چهار شهرستان آخر استان قرار دارد.

پیگیر گازرسانی به روستاهای پشتکوه هستیم صفری با بیان اینکه گازرسانی به روستاهای پشتکوه و پیشکوه در الویت پیگیری است، بیان داشت: اجرای شبکه در هشت روستای خوشه اسلام آباد انجام شده است و با پیگیری جدی در شهرستان الیگودرز مجوز خط انتقال اخذ شده است و امیدواریم گازرسانی به این هشت روستا تا فصل زمستان به بهره برداری برسد.

پروژه فیبر نوری فریدونشهر 80 درصد پیشرفت دارد وی با بیان اینکه پروژه فیبر نوری یکی از زیرساخت های مهم است که در حال حاضر روستای وزوه نیز به عنوان آخرین روستای این شهرستان بهره مند شده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع خطر بیش از 70 پیچ خطرناک و حادثه خیز در محور فریدون شهر

رفع خطر بیش از 70 پیچ خطرناک و حادثه خیز در محور فریدون شهر