مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 09:302021-07-10پزشكي

خیز جدید کرونا در خراسان جنوبی


تجمعات غیرضروری تبعاتی را در پی خواهد داشت و در بعضی تالارها و رستوران ها وضعیت نگران کننده است.

- رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: روند صعودی کرونا و خیز جدید بیماری (موج پنجم) در استان خراسان جنوبی آغاز شد و به صورت روزانه روند رو به افزایش بستری ها را داریم.

محمد دهقانی روز شنبه در نشست ستاد استانی مدیریت کرونا که پس از ارتباط تصویری با ستاد ملی مقابله با کرونا به ریاست استاندار خراسان جنوبی برگزار شد، افزود: 25 استان کشور روند افزایشی به خود گرفته و در خراسان جنوبی هم نسبت به هفته گذشته روند رو به رشد موارد بستری را داریم به طوری که میانگین هفتگی ما به 79 بیمار کرونایی رسیده است.

وی بیان کرد: با توجه به تهیه کیت های مناسب طبق آزمایشات انجام شده در روزهای اخیر 90 درصد موارد کرونا مثبت در استان مربوط به نوع جهش یافته یا ویروس دلتا بوده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه هفته گذشته هیچ نوع واکسنی را دریافت نکردیم اظهار داشت: 80 هزار و 870 دز واکسن کرونا تاکنون وارد استان شده که 67 هزار و 23 دز تزریق شده است و از این میزان 44 هزار دز اول و 23 هزار دز دوم بوده اند.

وی وضعیت تالارها و بوستان های استان را نگران کننده دانست و گفت: مصوبات مربوط به خاموشی و تعطیلی پارک ها اعمال نمی شود و تجمع مردم در این تفرجگاه ها به خصوص بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیز جدید کرونا در خراسان جنوبی

خیز جدید کرونا در خراسان جنوبی