مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 09:502021-07-10اقتصادي

اجرای طرح های گازرسانی و آبرسانی به روستاهای بهاباد/آبرسانی به 58 روستا


معاون عمرانی استاندار یزد با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده برای رسیدگی به روستاهای منطقه کم برخوردار بهاباد گفت: هم اکنون عملیات گازرسانی در 39 روستای این شهرستان در دست اجراست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن صادقیان، ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کار گازرسانی به 39 روستای شهرستان بهاباد در حال انجام است، اظهار داشت: این پروژه در 24 روستا ظرف یک ماه آینده به اتمام می رسد و در واقع 24 روستای بهاباد ظرف یک ماه آینده، گازدار می شوند.

وی عنوان کرد: کار گازرسانی به 15 روستای دیگر نیز تا پایان سال انجام می شود و 35 روستای بهاباد تا پایان امسال گازدار می شوند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد، آبرسانی به روستاها را نیز یکی از اولویت های عمرانی در یزد برشمرد و گفت: کار آبرسانی به 58 روستای این شهرستان برنامه ریزی شده است.

صادقیان ادامه داد: برنامه ریزی لازم برای فازبندی پروژه آبرسانی به روستاهای بهدان، فودیج و همیجان انجام شده و شرکت آب و فاضلاب روستایی برنامه ریزی لازم برای اتمام عملیات آبرسانی به این روستاها را از مهرماه سال جاری انجام دهد.

وی یادآور شد: در حوزه راه های بهاباد، ایجاد هشت کیلومتر راه فرعی و روستایی برنامه ریزی و اجرا شده که ظرف سه ماه آینده آماده بهره برداری خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح های گازرسانی و آبرسانی به روستاهای بهاباد/آبرسانی به 58 روستا

اجرای طرح های گازرسانی و آبرسانی به روستاهای بهاباد/آبرسانی به 58 روستا