مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 09:552021-07-10سياسي

700 برنامه عفاف و حجاب در استان تهران اجرا می شود


فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران گفت: بیش از 700 برنامه به مناسبت هفته عفاف و حجاب در شهرستان های استان تهران اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، سردار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران، ظهر امروز در نشست خبری هفته عفاف و حجاب اظهار کرد: مقوله حجاب و عفاف منحصر به یک هفته نبوده بلکه در طول زندگی بشر مهم است.

وی با بیان اینکه عفاف و حجاب تنها منحصر به زنان نیست، گفت: مردان نیز در رابطه با عفاف و حجاب تکالیفی دارند، البته نقش و سهم زنان بیشتر و ویژه است، همانگونه که بر اساس دستورات خداوند متعال زنان باید زیبایی های خود را از نگاه نامحرم حفظ کنند.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران از تربیت و پرورش نسل ها به عنوان اصلی ترین وظیفه زنان یاد کرد و افزود: وجود شهدایی مانند شهیدان سلیمانی و حججی که مایه افتخار کشور هستند، نشان دهنده تربیت غنی در دامان مادران است.

ذوالقدر در ادامه بیان کرد: اگرچه جهاد تکلیفی برای مردان است، اما در سال های دفاع مقدس بانوان نقش بسیار مهمی را ایفا کرده و با دستان خالی از کشور و آرمان های انقلاب دفاع کردند.

وی هفته عفاف و حجاب را یادآور و نماد رشادت و ایثارگری بانوان ایران به عنوان الگوهایی شایسته برای جهانیان دانست و عنوان کرد: امروز بانوان ایران اسلامی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

700 برنامه عفاف و حجاب در استان تهران اجرا می شود

700 برنامه عفاف و حجاب در استان تهران اجرا می شود