مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 10:052021-07-10اقتصادي

سبب صرفه جویی 90 میلیارد تومانی شهرداری قم


مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم گفت: دوراندیشی در خرید مصالح و متریال ها در اجرای پروژه ها سبب صرفه جویی 90 میلیارد تومانی در شهرداری قم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سید ابوالفضل میریک امامی با اشاره به عملکرد و رسالت سازمان توسعه و عمران شهرداری قم اظهار کرد: این مجموعه یکی از سازمان های وابسته به شهرداری برای کمک به اجرای پروژه های کلان و عمرانی بوده و یک سری وظایف برای آن تعریف شده است.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم دراین باره افزود: درواقع این مجموعه تنها سازمان عمران شهری به شمار می رود که رییس سازمان آن، استاندار و رییس هیئت مدیره نیز شهردار است و آن را راهبری می کنند.

وی در رابطه با مهم ترین وظایف سازمان ابراز کرد: اجرای پروژه های کلان اعم از تقاطع ها و برنامه ریزی جهت آسفالت و تولید آسفالت، معادن و ساخت وسازها در قالب انعقاد قرارداد به این سازمان محول می شود.

میریک امامی عنوان کرد: این سازمان بیرون از شهر نیز می تواند این خدمات را ارائه دهد و از طریق توافق نامه هایی با شهرداری های اقماری چون شهرداری کهک و قنوات برخی از این خدمات ارائه می شود.

وی با اشاره به پروژه های دست اقدام در سطح شهر تصریح کرد: در حال حاضر از 7 پروژه ای که از سال 98 در دست سازمان بوده تاکنون سه پروژه کلان به بهره برداری رس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سبب صرفه جویی 90 میلیارد تومانی شهرداری قم

سبب صرفه جویی 90 میلیارد تومانی شهرداری قم