مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 10:452021-07-10اقتصادي

ارتباط قطع برق با قطع آب در برخی مناطق کشور


معاون راهبردی و نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در خصوص قطع آب در برخی مناطق گفت: مشکل عمده ای وجود ندارد، روزهای گرمی را پشت سر گذاشته ایم و مخازن به شدت خروجی داشتند و قطعی برق هم کار را سخت کرده و شب ها با آب گیری مجدد مخازن پر خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حمیدرضا کشفی در خصوص قطع پی در پی آب در برخی از نقاط کشور افزود: در برخی مناطق که چاه ها مستقیم به شبکه وصل شدند و تامین آب از چاه صورت می گیرد، ممکن است قطع برق منجر به قطع آب شود.

خبر منتشر شده مبنی بر جیره بندی آب را به شدت تکذیب کرد.

وی بیان کرد: در برخی نقاط چاه های متعددی در مکان های مختلف وجود دارند که پراکنده هستند و نمی توان برای همه این چاه ها دیزل ژنراتور نصب کرد.

کشفی با تاکید بر اینکه در این مناطق قطعی برق منجر به قطعی آب می شود، اما همکاران در تلاش هستند که این اتفاق نیفتد و با ایجاد ساز و کاری بتوانند در مخازن ذخیره کافی داشته باشند و میزان قطعی ها کاهش یابد، گفت: البته آب دهی چاه ها نیز کاهش یافته، اما در این حد نیست که منجر به قطعی آب شود و ممکن است حجم آبی که در اختیار مشترکان قرار می دهیم، کاهش یابد و در برخی مناطق این قطعی برق است که منجر به قطع آب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتباط قطع برق با قطع آب در برخی مناطق کشور

ارتباط قطع برق با قطع آب در برخی مناطق کشور