مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 10:502021-07-10سياسي

رویکرد مجلس تقویت صنعت گردشگری است


دبیر فراکسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ظرفیت ثبت جهانی بافت تاریخی یزد برای تقویت صنعت گردشگری استان استفاده شود، گفت: - رویکرد مجلس تقویت صنعت گردشگری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدصالح جوکار، ظهر شنبه در نشست با رییس و دبیر کارگروه مشورتی گردشگری نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت 18 تیر سالروز ثبت جهانی بافت تاریخی یزد اظهار داشت: ثبت جهانی بافت تاریخی ظرفیتی بسیار خوب برای توسعه صنعت گردشگری استان است.

دبیر فراکسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی بیان کرد: به طور قطع این اقدام برای استان یزد یک ظرفیت ارزشمند است که می تواند زمینه توسعه هرچه بیشتر صنعت گردشگری استان را فراهم کند اما اگر به آن توجه نکنیم، بسیار متضرر می شویم.

وی با تکید بر اینکه به گردشگری باید به عنوان یک صنعت آینده ساز توجه کنیم، عنوان کرد: با وجودی که شرایط فعلی برای گردشگری چندان مطلوب نیست اما نباید از این صنعت غفلت شود.

رییس مجمع نمایندگان استان یزد افزود: در حال انجام فعالیت هایی هستیم که علاوه بر ترویج فرهنگ گردشگری و توجه به این صنعت، زیرساخت های مورد نیاز هم فراهم شود تا در نهایت این صنعت به معنای واقعی خودش شکل بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویکرد مجلس تقویت صنعت گردشگری است

رویکرد مجلس تقویت صنعت گردشگری است