مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 11:402021-07-10سياسي

تلفیق هنرِدست و اقتصاد در نمایشگاه مشاغل خانگی بانوان اردبیل


واحد بانوان قرارگاه فرهنگی و اجتماعی حضرت فاطمه زهرا(س) استان اردبیل با مشارکت بانوان توانمند اردبیل نمایشگاهی از تولیدات خانگی با تکیه بر توانایی و ذوقِ هنر بانوان استان اردبیل برگزار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در اردبیل؛ بانوان هنرمند و خوش ذوق اردبیلی دور هم جمع شدند و  تولیداتشان  را به نمایش گذاشتند، بانوانی که نشان دادند اگر نیاز باشد در کنار کار کردن حتی زندگی و خانواده را مدیریت می کنند.

تعدادی زیادی از بانوان با روحیه فولادی و همتی بی همتا با وجود تمام مشکلات، یک شغل خانگی در حوزه های مختلف را آغاز و با همان کار هم اقتصاد خانواده خود و هم گاه چرخ اقتصاد شهرمان را می چرخانند.

این بانوان در نمایشگاه صنایع دستی که به همت قرارگاه فرهنگی حضرت فاطمه(س) برپا شده حضور یافته و ضمن معرفی هنر خود، محصولات خود را برای فروش به نمایش گذاشتند.

در نگاه اول غرفه های هرچند کوچک، اما پر از اصالت و تلاش به چشم می خورد، بانوانی که هر کدام کنار غرفه خود نشسته و برای حاضرین در خصوص محصولات تولیدیشان توضیح می دهند.

اینجا جمع، جمع ِ بانوان توانمند سرپرست خانوار است، بانوانی از جنس تلاش، امید و روحیه کار جهادی؛ به سراغشان رفتیم تا گپ وگفتی کوتاه داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلفیق هنرِدست و اقتصاد در نمایشگاه مشاغل خانگی بانوان اردبیل

تلفیق هنرِدست و اقتصاد در نمایشگاه مشاغل خانگی بانوان اردبیل