مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 11:502021-07-10بين الملل

هیچ پولی برای کمک به لبنان ارسال نکنید!


تنها چند روز پس از گزارش منابع اسراییلی درباره نگرانی تل آویو از اظهارات اخیر دبیرکل حزب الله لبنان در ارتباط با خرید سوخت از ایران، رسانه ها خبر دادند که تل آویو از متحدانش در خلیج فارس خواسته که هیچ کمکی به لبنان نکنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، منابع عبری زبان از جمله آلون بن داوید خبرنگار حوزه مسائل نظامی روزنامه معاریو ، جمعه، با بازنشر کردن توییتی خبر دادند که تل آویو از آمریکا، اروپا و متحدانش در کشور های عربی حاشیه خلیج فارس خواسته است که هیچ کمکی اقتصادی برای حل بحران لبنان انجام ندهند.

در توییت بازنشر شده در حساب کاربری خبرنگار روزنامه عبر ی زبان معاریو همچنین از قدرت گرفتن حزب الله ابراز نگرانی شده بود.

روزنامه الاخبار ، امروز (شنبه)، به گزارش سایت قطره و به نقل ازمنابع عبری زبان در این خصوص پرداخت و خبر داد که بنی گانتز وزیر جنگ رژیم صهیونیستی سعی دارد بی طرفی تل آیو و همدردی آن را با لبنان به نمایش بگذارد و اخیرا نیز کمک اقتصادی به لبنان پیشنهاد کرد.

تنها چند روز پس از اظهارات سید حسن نصرالله دبیرکل جنبش حزب الله لبنان درباره خرید سوخت از ایران به منظور پایان دادن به بحران لبنان، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ادعا کرد که تل آویو برای کمک اقتصادی به لبنان آمادگی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ پولی برای کمک به لبنان ارسال نکنید!

هیچ پولی برای کمک به لبنان ارسال نکنید!