مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 12:402021-07-10سياسي

بیماری مسری که از کرونا خطرناک تر است/ مسوولان در بیهوشی غفلت به سر می برند!


مناطق گردشگری عمومی شهر مدتی است که اختصاصی شده؛ چرا که از همان ابتدای ورود خطر در کمین خانواده است و هر لحظه بیشتر ماندن سال ها تلاش و زحمت برای تربیت فرزندان و حفظ کیان خانواده را به باد می دهد.

-  خبرگزاری فارس ـ اراک؛ به بهانه دوری از دغدغه های فکری راهی مناطق تفریحی می شویم غافل از آنکه چندین برابر  بر دغدغه هایمان افزوده می شود.

گویا که این قطع و وصل شدن برق به ما هم سرایت کرده و برق را مدام از سرمان می پراند.

برای گردش می رویم اما این چشمان ما است که گرد می شود، می رویم که از سوت ها، صداها و هیاهوها اندکی فاصله بگیریم ولی این بار مغزمان سوت می کشد.

البته گاهی از خانه بیرون نرفته هم، با عوارض و مشکلاتی  از این دست مواجه می شویم، درست مانند اخبار منتشر شده از ماجرای کاروانسرای دودهک دلیجان.

ماجرایی که زبان را به سخن وا می دارد تا از دردهای دل بگوید، آب بازی مختلط عاری از شئونات اسلامی تفریح نیست، بلکه صد در صد برنامه دنباله های دشمن است که با حمایت داخلی انجام می شود، اینها از جنس براندازی و به مَثَل کودتای 28 مرداد است.

اما فقط دودهک یک فصل این داستان است! اگر سر بگردانیم همین بغل گوشمان، وضعیت نامطلوب پارک هایمان هم به اپیدمی شود و گریبان ما را بگیرد؟! سطح خیابان های شهر نیز حاکی از مسری بودن این ولنگاری است و کافی است غف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیماری مسری که از کرونا خطرناک تر است/ مسوولان در بیهوشی غفلت به سر می برند!

بیماری مسری که از کرونا خطرناک تر است/ مسوولان در بیهوشی غفلت به سر می برند!